dijous, 23 d’octubre del 2014

Viatge en el temps !!!!!





Una llibreta per posar-hi de tot, des de la prehistòria fins als nostres temps.La Bruna em va demanar que li fes una funda per a una llibreta especial d'història.



Així és que vaig començar a buscar trossos de roba.Vaig fer una incursió a les golfes de la iaia i vaig trobar una roba antiga ,com de sac ,que vaig fer servir de base.
A la tapa vaig intentar de posar-hi una mica de tot: un megalit de la prehistòria, un escut i un castell medievals, una inscripció en llatí i com no, el Partenó grec, tot adobat amb unes notes musicals. Al llom hi vaig posar una mica de pell d'animal, que a la Bruna li encanta.
 




El toc final va ser la tanca,la vaig fer amb una pedra arrodonida, recollida a la platja i com a punt per marcar el pas de la història i les pàgines un tros de cuir.

Espero que la disfrutis molt Bruna ! ! !




2 comentaris:

  1. Quina originalitat ! Això sí que és autèntic patchwork ! M´encantaria fer una visita a les golfes de la iaia patchmanetes, és un gran niu de recursos ! La idea ha estat genial, ara a disfrutar-la !

    ResponElimina
  2. Carai quina llibreta! és d'aquelles que fa pena fer servir de lo maques que són!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...